KURS AKREDYTOWANY PSYCHOTERAPEUTYCZNY -
Katowice
II Edycja:
Superwizja cz.5
Data: 01-02.02.2019
III Edycja:
Psychoterapia grupowa cz.2
Data: 08-09.02.2019
IV Edycja:
Genogram jako metoda pracy w podejściu systemowym, strukturalnym i strategicznym
Data: 08-09.02.2019
V Edycja:
Psychopatologia i psychoterapia zaburzeń nerwicowych związanych ze stresem i pod postacią somatyczną
Data: 01-02.02.2019
VI Edycja:
Diagnoza kliniczna a koncepcje diagnostyczne w różnych podejściach psychoterapeutycznych
Data: 01-02.02.2019
Poznań
II Edycja:
Superwizja cz. 1
Data: 08-09.02.2019
Psychoterapia pozytywna (Ścinawska)
Data: 25-26.02.2019
III Edycja:
Psychoterapia rodzinna cz.2
Data: 22-23.02.2019
IV Edycja:
Psychoterapia systemowa cz.3
Data: 15-16.02.2019
Wrocław
II Edycja:
Psychoterapia zaburzeń osobowości
Data: 01 - 02.02.2019
III Edycja:
Psychoterapia grupowa cz.1
Data: 22 - 23.02..2019
IV Edycja:
Terapia strukturalna i systemowa
Data: 15 – 16.02.2019
POZOSTAŁE SZKOLENIA:
Katowice
STUDIUM PSYCHOTERAPII PAR - "Mars i Wenus na kozetce"
"Stara miłość nie rdzewieje" - rekonstrukcja związku w sytuacji kryzysuy
Prowadząca: Maria Marquardt
Data: 15-16.02.2019
- diagnoza kryzysu i jego przyczyn;
- rozwijanie umiejętności odnajdywania pozytywnego znaczenia kryzysu w związku;
- odkrywanie zasobów związku koniecznych dla skutecznej rekonstrukcji;
- praktyczna nauka i ćwiczenia w prowadzeniu rekonstrukcji pary;
- wzmacnianie motywacji do zmiany;
- poszukiwanie zasobów związku;
- etapy rekonstrukcji.
PSYCHOTERAPIA PROBLEMÓW SEKSUALNYCH PAR - cz.1
Prowadzący: Sławomir Jakima, Ewa Małachowska
Data: 22-23.02.2019
Wrocław
STUDIUM PSYCHOTERAPII DZIECI I MŁODZIEŻY "PRZY MNIE BĄDŹ..."
Zaburzenia zachowania i opozycyjno - buntownicze u dzieci i młodzieży
prowadząca: Teresa Wojtyła
Data: 08-09.02.2019 r
- kryteria diagnostyczne zaburzeń zachowania opozycyjno - buntowniczych wg ICD- 10, DSM-V,
- podstawowe pojęcia i definicje;
- rodzinny i społeczny kontekst zaburzeń zachowania i postaw opozycyjnych,
- zaburzenia zachowania, bunt i negatywizm u dzieci i młodzieży jako symptomy – ich znaczenie i możliwości zmiany;
- zaburzenia zachowania a agresja;
- kompetencje terapeuty pracującego z zaburzonymi zachowaniami i agresją;
- kompetencje dzieci i młodzieży z problemami agresji;
- rozpoznawanie funkcji zachowań agresywnych i zastępowanie ich konstruktywnymi formami oddziaływań;
- sposoby regulacji emocji – formy psychoterapii (indywidualna, rodzinna, grupowa);
- strategie terapeutyczne dostosowane do potrzeb dziecka (bajka, opowiadania, terapia rodzinna, psychorysunek, nauka kontroli złości i techniki poznawczo-behawioralne);
- przykłady kliniczne.